Jeg er invitert til den populære ingefær podcasten LIVE i Oslo! Kommer du?



Nå kan du også få se- og ikke bare høre, for nå har Sara Lossius bak den godt belyttede podcasten Ingefær invitert meg til LIVE podcast på Eldorado bokhandel, onsdag 27. april kl 18. Du kan lese mer om hva hun skriver HER og forhåndsbestille billetter på samme sted.

Vi skal snakke om hvorfor jeg kaller meg en moderne jeger og hvorfor dette er så viktig at jeg nå skriver en bok med samme tittel.

Vi skal snakke om hvorfor jeg er så opptatt av lever at jeg har blitt med på å produktutvikle Áhppi Rein Lever, som etter min bok er verdens beste kosttilskudd. Les mer på Reinstyrke.no

Vi skal snakke om hvorfor jeg liker å høste i naturen, i sesong- og hva vi kan spise nå om våren.

Hvorfor insisterer jeg på å spise hele dyret, hva er bærekraftig mat og sikkert mye mer. Du kan også stille spørsmål som vi forsøker å besvare mot slutten.

Håper du har mulighet og lyst til å komme!

Etiketter: , , ,