Hurra! Nå kan du forhåndsbestille min nyeste bok om fermentering av mat og drikke!
























Her kan du se coveret til min siste bok om fermentering av mat og drikke. I tillegg til basisen, vil du her får et vell av oppskrifter og variasjoner som du ikke fant maken til i min forrige bok. I tillegg er den nesten dobbelt så stor, og mye mer enn dobbelt så tykk som den forrige. Jeg har jobbet mye med denne boken. Den er mer lekende lett enn forrige. Jeg er lei av å være streng, jeg vil leve, elske, blomstre, leke, spise, drikke, sanse og bruke mine kreative evner. 

Jeg ønsker med denne boken å vise hvor enkelt det er å lage din egen velsmakende supermat for god fordøyelse og optimalt næringsopptak- og at det kun er fantasien som kan hindre deg i hva du kan finne på i ditt eget kjøkken. La deg gjerne inspirere av meg, men jeg ønsker her å gi deg selvtilliten til å følge dine smaker og dine sanser. Du er sjefen i ditt eget liv. La maten være din medisin, på dine premisser. Boken er monstervakker, mange av bildene er regelrette kunstverk. Min elskede fotograf Nadin forstår smaken min, vi deler samme estetiske språk. Hun klarer å ta bildene jeg drømmer om å kunne ta men ikke har evner til lå få til. Min gode kusine Audrey har tatt noen andre av blinkskuddene i boken. For noen bra damer. For ikke å snakke om hvor fint det har vært å ha min flinke og ikke minst koselige redaktør Bente med på veien- som stoler på meg og skryter av meg. Åhhh, hvor godt det er for en einstøing å få skryt, noen som ser meg i hverdagen. Jeg er jammen stolt av å ha gitt ut flere bøker på eget forlag, men du milde hvor deilig det er å ha trygge, flinke folk med seg- og å jobbe i et team- slippe å gjøre alt selv.  Jeg er blitt svært fornøyd med den siste boken, den er et praktverk, du kan pynte peishylla med den! Du kan kjøpe to, klippe ut bildene i den ene og tapetsere kjøkkenet med den. Så fin er den nemlig!


Klikk her for å bestille boka 

Bestiller du boken min fra linken over så får du maksimum rabatt. I tillegg gir du forfatteren 10 % av salget, noe jeg selvfølgelig blir ekstra glad for. 

Det blir stor lanseringsfest i Cappelen Damm sine lokaler i Akersgata, den 16. februar. Tror jeg må lure litt sjæmpis i min boblende kombucha da. Juhuuuu! Følg med når arrangementet opprettes og hiv deg med. Vil veldig gjerne se deg der.

Etiketter: , , , ,