Årets siste GIVEAWAY på bloggen min og juleoppskrifter fra meg til deg! Goood jul!







Pepperkakebakst fra i fjor. Her finner du oppskrift, jeg har lyst til å forbedre den men har ikke kommet så langt, enda. HER! er den i alle fall!

Oppskrift på jule-inspirert milkshake finner du HER!

Oppskrift på hjemmelaget leverpostei til koldtbordet finner du HER!

Julete vingummi med appelsinsmak HER!

Sursild er en slager i julen! Oppskrift HER!

Magevennlige julemenn finner du HER!

Oppskrift på sunn Delfia-kake finner du HER!

Jeg kommer garantert til å lage Råmelkspudding på min egen måte i løpet av julen. Oppskrift finner du HER!

En annen dessert som blir laget i julen er softis-lignende bringebær-is. Oppskrift HER!

Julesjokolade med appelsinsmak HER!





























Mine legendariske pepperkakefugde-kuler får du fremgangsmåten på HER!

Strålende probiotisk surkål til juleribba finner du, du rekker akkurat å få avlet frem noen gode bakteriefamilier om du hiver deg rundt nå- se HER!

Julebrød er noe av det beste jeg får i jula og kommer til å lage det i løpet av julen. Jeg tar utgangspunkt i Svigermors superdeig-oppskrift, tilsetter 2 dl rørsukker, rosiner og korinter og vips er det blitt de beste julebrød. Oppskrift på universaldeigen får du HER!

På tampen på jeg bare dele Veganmisjonen sine nydelige Vegisterkaker. Du finner dem HER! De er fast tilbehør her i huset til flere måltid i julen.





























Så til julens Giveaway her på bloggen!
Hva bare MÅ du ha å spise eller drikke i julen? Fortell, fortell og jeg trekker jeg en tilfeldig person i kommentarfeltet på dette blogginnlegget siste dagen i 2015. Den heldige vinner får et gratis valgfritt kurs i 2016 + surdeigsstarteren min tilsendt i posten- altså det beste jeg kan gi deg :-)

Jeg blir selvsagt glad om du deler link til giveawayen min på din facebookside og liker Gry Hammer på facebook og følger meg på instagram der du finner meg som gryhammer, men du må altså ikke :-)


Av hele mitt hjerte ønsker jeg deg en fredelig og god jul og så ser du mer til meg i det nye året!

Etiketter: , , , ,