Bøkene Hønepøne har to hjem og Fra jord til bord samlebok kan endelig kjøpes! Årets julegaver er i boks!!!









































Hurra! Endelig er bøkene mine ankommet hjemmet og er klare for å bli lest!

Boken Hønepøne har to hjem og Fra jord til bord Samlebok (mine tre bøker  samlet i en tykk bok) kan sendes ut medio neste uke. Jeg åpner derfor for salg nå slik at vi får fortgang på sakene nå i førjulsstria.

Hønepøne har to hjem er basert på en sann historie. For Hønepøne er nemlig sprell levende og har banket på vinduet med nebbet sitt for å komme inn til oss i snart halvannet år. Hun har insistert på å legge sine daglige egg i andre etasje. Først på rommet til nr 2. og deretter i en Zalandoboks på badet. Hun er imidlertid blitt en gammel dame, så de siste månedene har hun kun latet som hun legger egg. Men ligge i boksen sin, på badet, det gjør hun like stoisk og formfast. Verdens beste høne som fortjener sin egen bok. Du mulde som hun har beriket livet mitt med sitt spesielle vesen.

Fra jord til bord, samlebok er mine tre tidligere utgitte bøker, redigert sammen til en tykk bok. De to første titlene Fra jord til bord og Sunt snop og snacks ble utsolgt allerede i sommer og da jeg skulle trykke dem opp på nytt, fant jeg ut at det var smart å sette dem sammen til en bok og legge på bestselgeren Fermentert mat og drikke - mine favoritter!

Dersom noen ikke har mulighet for å betale via paypal, så er det mulig for meg å sende faktura. Kontakt meg da på mail gryhammer@hotmail.com


Jeg blir forresten utrolig glad om du vil dele årets julegavetips på facebook, instagram og/eller på mail. Jeg har ikke noe stort forlag i ryggen og er avhengig av mine lesere for å nå ut til flere.

Jeg håper dere får mange fine lesestunder med Hønepøne og samleboken. For å komme til siden der du kan kjøpe bøkene så kan du trykke HER!










































Pappa har illustrert barneboken med sine flotte akvareller. Du ser pappa og meg over og eldstemor med Hønepøne under.











































Over ser du Hønepøne i armkroken min og under har du mine to eldste med  Hønepøne.

























Under ser du minstemor som snakker med Hønepøne gjennom vinduet. Hun bruker å banke på ruten med nebbet om hun synes vi er trege med å åpne døren for henne.







Etiketter: , , , , , , , ,