2 ledige plasser på helgens kurs i barnemat her hos meg!

 


Jeg har valgt å ha en liten gruppe når jeg skal lære bort de beste triks og råd for å gjøre barna velernærte og proppfulle av god næring. To stykker har meldt avbud og dermed er det plass til to ekstra. Første mann til mølla får plassene. Under kan du lese mer om innholdet.

Kurs i barnemat lørdag 15. november hjemme hos meg på Vik ved Tyrifjorden

Med fokus på tradisjonelle matvarer som kraftbaserte middager, melkesyregjæring og langtidsheving.

Du lærer prinsippene bak de tradisjonelle tilberedningsmetodene som sørger for optimalt næringsopptak og hvordan sette sammen et måltid.

Vi snakker om hvilke næringsstoffer er spesielt viktige for små barn i vekst og hvorfor, samt får et overblikk over i hvilke matvarer vi finner vi mest av denne næringen.

Gjennomgang og tips, samt konkrete oppskrifter på:

Den første maten

Drikke

Fingermat

Middag

Kornmat, surdeigsbrød, langtidshevede brød, vafler, surgrøt mm..

Desserter, kjeks, snop og snacks

I kurspakken får du alle matbøkene mine, i e-bokforma og oversikt over mange oppskrifter som er tilpasset barn og testet på barn. I tillegg får du:

·         Ukemeny

·         Forslag til handleliste

·         Oversikt over leverenandører av skikkelig mat

·         Oversikt over hva kraftforeldre bør ha i sitt spiskammers

Pris 1090,-

Lørdag 15. november


Tid: 12-16

Sted: Hjemme på mitt kjøkken på Vik, ved Tyrifjorden

Påmelding til gryhammer@hotmail.com

Etiketter: