Nye brødformer i rustfritt stål! Løp og kjøp!




























Jeg kan ikke si sterkt nok hvor fornøyd jeg er med å endelig ha kommet i havn i min evige jakt på de perfekte brødformene! Disse brødformene har ingen mystiske belegg av noen som helst slags nyvinnende og mystiske materialer. Formene slipper brødene med letthet, slik at du slipper å bli aggressiv og plutselig finner deg selv hoggende løs på de dyreste formene med de skarpeste knivene i ren affekt. Livet mitt er rett og slett blitt lettere å leve på grunn av disse brødformene. De kan kjøpes HER!  Og jeg har kjøpt dem til full pris, jeg deler dette for å lette din hverdag der ute! Løp og kjøp!!!

Takk bloggleser Vibeke for tipset, jeg er deg evig takknemlig og du får herved et gratis kurs hos meg når du måtte ønske som en liten takk tilbake! Bare send meg en mail til gryhammer@hotmail.com

Etiketter: , ,