Giveaway! Vinn alle bøkene mine!






























Jeg ønsker å gi en bokpakke med alle de nye bøkene mine til en heldig vinner av januars give away. Du kan høste til sammen 4 lodd, slik at du står best mulig rustet når trekningen avstedkommer, fredag 24. januar.


Har du allerede kjøpt dem? Bli med likevel, så kan du gi bort premien i bursdagsgave til noen du liker :)


Dette må du gjøre for å sanke lodd:




1 lodd. Dersom du har fulgt meg og bloggen min en stund vil jeg gjerne at du i kommentarfeltet forteller hva du har hatt mest nytte av, enten store eller små endringer, eller kanskje oppskrift jeg har her som er blitt gjenganger hos deg? Dersom du er ny her så kan du si kort hva som trekker deg hit.




2 lodd. Jeg vil gjerne at du deler link til siden min og denne give away om du selv har en blogg/hjemmeside. Blir veldig glad om du anvender noen superlativer når du beskriver bloggen min og/eller bøkene mine.




3 lodd. Del min give away på din instagramkonto og oppfordre til å følge @mynordicpantry, som er meg på instagram.




4 lodd. Del linken til min give away på tidslinjen din på facebook, med en tilhørende tekst om hvorfor mine bøker bør leses eller hvorfor du ønsker deg dem.




Du har altså muligheten til å bli med selv om du ikke er på instagram eller facebook.
Oppgi i kommentarfeltet hvor mange lodd du har og hva du har gjort for å få x antall lodd. Du må også oppgi ditt fornavn ellers forsvinner din mulighet til å vinne bøkene. Heter du Marianne, kan du f.eks kalle deg Marianne 1 eller noe lignende, slik at det er mulig å skille deg fra navnesøsken.





Etiketter: , , ,