Ekstra kurs i melkesyregjæring hjemme hos meg, lørdag 16. november!




























På grunn av store etterspørsel i Oslo og omegn har jeg satt opp et ekstra kurs i melkesyregjæring hjemme hos meg, lørdag 16. november. Kl 12-15.

Jeg fikk en åpning i agendaen min denne helgen, så da passet de fint å mose inn et ekstra kurs her :) Det blir siste kurs jeg holder før jul.

Kursinformasjon:
Lær deg å lage levende, enzymrik mat og mye fakta om hvorfor det er viktig for helsa. Vi lager surdeigsbrød, ketchup og melkesyregjæra grønnsaker. Tips til hvordan man kan bruke melkesyregjærede grønnsaker i maten, både som eget tilbehør og blandet i ulike retter, varmmat osv..

Du vil i tillegg få smaksprøver på melkesyregjærede drikker som melkekefir, vannkefir og kombucha.

Du får med deg surdeigsstarter, kombucha, yoghurtstarter og litt myse til å sette i gang egen fermentering av hjemme, så ha med 4 glass. F.eks tomme tomatpureglass.
Tid: Lørdag 16 november, kl 12-15
Sted: Vik i Hole kommune, ca 45 min kjøring fra Oslo i retning Hønefoss. Timeekspressen (buss)går hele tiden.
Pris kr 790,- (påmeldingen er bindende). mail: gryhammer@hotmail.com

Etiketter: , , , ,