Supertilbud på morrpølser ut september + 29 eksklusive tørka hjerter av rein, saltet uten nitrittsalt.

                                                                                                                                                     




















Jeg har fått et lite parti med speka hjerter av rein for salg i mitt spiskammers. De er ikke tilsatt
nitritt, noe som er viktig, mener jeg. Jeg har kun 29 stykker denne runden, så da blir det først til mølla-prinsippet. Du finner dem for salg via paypal om du trykker på knappen som heter: Handle i mitt spiskammers. De koster ca kr 600,- per kg. Dette er 200 kroner billigere enn mange andre steder det selges reinhjerter. God pris med andre ord! Jeg håper og tror det blir langt flere hjerter for salg utover høsten.

Supertilbud ut september på spekepølsene mine, 10 kroner avslag per pølsering, så løp og kjøp! Hamstre julegaver allerede nå, f.eks? Jeg produserer opp et nytt parti pølser i løpet av høsten som er ferdige til november,

Husk på at alle priser i spiskammerset er uten moms. Den blir lagt til inne på paypal.

Minner om kurs i melkesyregjæring hjemme hos meg førstkommende lørdag. Det er enda 3 ledige plasser. Send meg en mail gryhammer@hotmail.com om du ønsker å bli med. Mer info om kurset finner du under kurs- og aktivitetskalenderen min. Tror jeg hiver meg rundt og baker den fantastiske surdeigseplekaken til kurset også :-)

Etiketter: , , , , , , ,