Braklansering av www.kraftmamma.no

 

Se på disse tre gullgode damene!!! Fra venstre: Vibeke, Anne Marit og Marianne!

Første gangen jeg møtte alle disse tre, i mai i fjor, gråt jeg da jeg kjørte hjem til mitt. Av glede over å få bli kjent med noen som delte like inderlig min interesse for tradisjonsmat. Fordi vi alle kjente på kroppen og i hjertet at denne maten er den klokeste som går an nære seg selv og sine barn med. Vi har alle utrolige historier å fortelle om hvordan ekte kraftkost kan være din medisin. Jeg er inderlig glad i alle tre og det er med stolthet jeg kan fortelle at vi har formødret oss på ordentlig nå. Du finner oss på nettstedet www.kraftmamma.no, du finner oss på facebook og på instagram.

Målet med å formødre oss er å lage et skikkelig kraftsenter, der du kan diskutere i forumet (jeg håper det blir et levende sted med masse aktivitet etterhvert), finne oversikt over leverandører av skikkelig mat over det ganske land, innføring/ABC i de mest grunnleggende matemnene innen tradisjonskosten og sist men ikke minst får dere oversikt over alt det vi fire damene koker med hver for oss og sammen! Vi har også fått til den kuleste effektbutikken, der du finner t-skjorter, smikker, bodyer, kopper, bæreposer og annet stas som du kan kjøpe og vise til verden at du er en ekte kraftmamma! Bursdagsgave- og julegavetips, right?

Vi har store ambisjoner for dette prosjektet og vi har et mål om å flytte fjell! Vi har nemlig tenkt å få ut til flest mulige hvor viktig det er å se seg tilbake på hva forfedrene våre gjorde for at vi faktisk er her i dag. Noe riktig må de ha gjort ikke sant? Det er først de siste 1oo åra at vi ser utviklingen av livsstilssykdommer som kreft, hjerte-og karsykdommer, allergier, astma, intoleranser, adferdsvansker og autoimmune lidelser, skyte i været. WHO karakteriserer disse livsslilssykdommenen som epidemiske. Vi vet av erfaring at mye kan repareres ved å gi kroppen det riktige brennstoff, kunnskapen om dette vil vi ha UT I VERDEN og i det arbeidet er DU superviktig!

Så hjelp oss i formødringen, bli med og bli en ekte kraftmamma du også- spre det glade budskap sammen med oss! Inne på www.kraftmamma.no finner du en heidundrandes giveaway du kan bli med på og risikere å vinne et fint dryss av flotte premier.

Jeg kommer til å blogge aktivt herfra i fremtiden også, så meg finner du både her og der!

Wicked mums-begrepet er hermed begravet! Fra nå av er vi alle  KRAFTMØDRE!


HURRA FOR EKTE KVINNEKRAFT!


Etiketter: ,