Oversikt over mine kurs frem til medio september og lansering av 4 ulike kurspakker!

 
Forrige helg var jeg i Stavanger, utrolig inspirerende å treffe andre som vil lære mer om tradisjonskostens fortreffeligheter. Det aller beste er at det alltid dannes tradisjonsgroupies i kjølevannet av slike kurs. Altså ikke formødringer som digger meg, men som digger tradisjonsmat og fortsetter å møtes for å lage mat sammen, smake på hverandres ulike kjøkkeneksperiment og utveksle erfaringer.

I Stavanger fantes det allerede en liten tradisjonsmenighet, men nå har den blitt større og staselig er det. Det er godt å slippe å føle seg alene, når man har en aldri så liten kjøkkenrevolusjon på gang. Det morsomme med tradisjonsmat er at det smaker godt og gleder ganen og magen til den eldste i familien såvel som den yngste. Det er verre å komme med grønne pulverdrikker og tørre raw kjeks og skal overbevise bestemor og onkel om hvilken mat som er best for kroppen (dette har jeg førstehånds erfaring med).

Nuvel, det jeg ville fortelle i denne posten er at jeg nå lanserer 4 ulike kurspakker for helgekurs, som arrangeres over det ganske land. Du finner de ulike pakkene under knappen kurskalender 2013 i menylinjen på bloggen her. Der finner du også informasjon om mine kurs frem til medio september. Derfra er kalenderen min åpen, så det er bare å bestille meg i en fei til et eller annet sted, om dere ønsker. Førstemann til mølla...


Mitt neste kurs blir 4. mai, hjemme hos meg selv, et rent melkesyregjæringskurs. Det er 2 ledige plasser enda.

1. og 2. juni er det helgekurs i Tromsø, ledige plasser. Kursinformasjon og påmelding finner du under kursknappen.

8. og 9. juni er det helgekurs i Kristiansand, 3 ledige plasser. Kursinformasjon og påmelding finner du under kursknappen.

7. og 8. september 2013 suser jeg til Bergen. Kursinformasjon og påmelding finner du under kursknappen.



 

PS! Jeg er forresten begynt å instagramme, du kan følge meg ved å trygke på instagramknappen i høyremargen på bloggen min og så trykke follow :)) Jeg heter Mynordicpantry der for man skal jo også helst være internasjonale og så vil mine engelske e-bøker komme ut på det navnet om noen måneder. Man må jo følge med i tiden og nå sier "de" at det er på instagram det skjer....





Etiketter: , ,