Konkurranse!

Hjelpes, tror dere ikke jeg fant Fjellmorr i butikken her en dag?? Og det Gilde sin att på til, med en aldeles annerledes ingrediensliste enn i mine Fjellmorr som inneholder følgende:

Fjellokse (beitefôra i fjellheimen i Valdres), hjerte fra fjellokse, løk, rødvin, cognac, usaltet kraft, hemmelig krydderblanding, mineralsalt, pepper, naturtarm og er naturlig tørket.

Jeg trenger et navnebytte på min Fjellmorr og trenger deres hjelp. Vinneren får en pølsering i premie- valgfri sort. Jeg kårer vinner på lørdag ettersom det må få nytt navn innen salgstart, mandag 29. april.


 

Alt som befinner seg i mitt spiskammers blir lagt ut for forhåndssalg førstkommende mandag. Da vil du finne paypal løsning på alle produktene. Nyheter denne runden er min nylaga Familiemorr, en mildere og mer barnevennlig all-round spekepølse. Sist men ikke minst vil jeg tilby strålende, vidunderlig tørrfisk av villfisket hyse, tørket i min barndoms vugge; Stad. Et rent og proteinrikt naturprodukt. Ikke sånn mulder og mask du får kjøpt i disse mikroposene i butikkhylla, men helt perfekt valset tørrfisk som ikke er for hard og ikke for smuldrete, i 200 grams pakker. Jeg og minstemor holder på å ete oss fordervet på tørrfisk om dagen ;-).