Salg i mitt spiskammers er åpnet :o)

Superpølsene mine ligger nå for salg med Pay Pal- løsning. Du finner spiskammerset mitt i menylinjen. Det vil da også være stopp når det ikke er flere pølser å kjøpe. Har ca 100 stk igjen av hver sort.

Snart produseres opp ny ladning viltmorr og fjellmorr. Disse pølsene er krydret og rike på smak, potetgull og dip kan bare gå og vogge når du har tynne skiver morrpølse og en burk upasteurisert rømme fra Avdem til fredagsmys.

Den gode nyhet er at jeg og produsenten har forska oss frem til en familiemorr, en mer smaksnøytral og allsidig spekepølse som også lages med det første, den vil inneholde mer fett fra beitefôra fjellokse og hjerte fra reinsdyr for mer kraftnæring til de små søte. Kun det beste er godt nok for våre arvtagere.

Spekepølsene skal tørke og modnes naturlig og lenge for best mulig utvikling av smak og aroma. De er ikke klare for salg før første mai, muuuuuligens litt tidligere.

Så vet du at om du har lyst på mer superpølse uten nitritt og annet dr...., så er nå muligheten til å tømme spiskammerset mitt for denne gang. Før jul forsvant lageret i løpet av en dag, så det er smart å være litt på hugget her :o)