6 kombucha-bebiser klar for utsending :o) Første mann til mølla!!!

 
Min gode mor kom på besøk i går kveld. Hun er bitt av kombucha-basillen og har som meg vanskeligheter med å kaste de nusselige små bebisene som kommer ved hver endte fermenteringsrunde. Så derfor fant hun det fornuftig å gi meg alle sine "etterkommere" og gjøre problemet mitt ;-)
 
Men det er vel flere av dere som vil ha en kombucha-SCOBY til pleie? Jeg sender ut min mors fine til de 6 første som melder seg her i kommentarfeltet. Dere ser selv hvem som kommer til først. Send meg så, OM DU SER AT DU ER BLANT DE 6 FØRSTE en mail (gryhammer@hotmail.com) med ditt navn og adresse, så sender jeg dem til deg senere i dag, kanskje først i morgen. Ingen skal betale noe. Du bør være parat til å hente den når postbilen kommer- om du har postkasse, da jeg er usikker på hvor mye kulde en SCOBY tåler.
 
Du kan søke i bloggen min og se på kombucha-ABC for hvordan du lager kombucha eller du kan kjøpe e-boken min Fermentert mat og drikke om du ønsker enda mer utfyllende om drikken og mange andre fermenterte godsaker.