Hallo reinrot! Endelig er bestevennen min kommet tilbake!







































Nå har jeg seriøst hatt abstinenser i 14 dager. Jeg har nemlig vært tom for reinrot. Endelig lå min nye bestilling i postkassen og min første velgjørende te på vidunderadaptogenet varmer nå hele kroppen i dette nu. Lykkelykkelykke!

Sånn brygger jeg en kopp reinrot-te nå om dagen:
1 toppa ts reinrot
Kokt vann etter ønsket mengde te
En liten neve gojibær (runder den litt bitre smaken i reinrota som forøvrig ikke gjør meg noe som helst, men det er kjekt med litt variasjon)
1 ss kokosolje

Her kan du lese mer om den elskede reinrota mi :o) Jeg anbefaler deg også å kjøpe den via Bosheimsmarken sine hjemmesider fordi det er billigst for deg, men den selges også på Røtter (tror jeg) og i mathallen i butikken Smak av Valdres.


Etiketter: , ,