Ny runde med økologiske klementiner OG APPELSINER


Clémentines bio corses - Alimea


Vil bare tipse dere om at Tina fra Sesongbutikken får inn en ny ladning økologiske klementiner og appelsiner fra Korsika, førstkommende tidsdag. Klementinene er de beste jeg noen gang har smakt og  min datter på 7 år mente de var fulle av sødme og hadde en god og lang ettersmak (les:miljøskadet, hehe). Nå gleder jeg meg storslagent til å prøve appelsinene. Må nok ha en kasse ekstra med klementiner også. Tina sier at det er mulig for folk ute i periferien å slå seg sammen for å få ned fraktkostnadene og få dem tilsendt. Så heia Tromsø, Stad og Nordkjosbotn, godsakene kan også nå dere!!!.

Her er informasjon fra Tina:
Jeg har måttet legge på prisen litt til 450 kr/kasse for klementiner og 360 kr/kasse for appelsiner. Kassene er store, det er 18 kg frukt i hver ikke 6 slik de viste seg å være sist.. Håper å få ned prisen igjen når jeg får litt høyere volum, og/eller rimeligere frakt, men må gjøre det sånn nå for ikke å gå på en smell. Prisene er inkludert mva, og jeg skal skrive ut en kontantfaktura til dere alle denne gangen.
Dersom dere vil ha appelsiner, eller flere klementiner så skriv til tina@sesongbutikken.no  – send svar på denne e-posten med antall kasser av hvert slag, og om dere henter her i Hole eller i Sandvika.
Frukten kan hentes her tirsdag kveld, eller onsdag. (i nødsfall litt senere, men kjølestua mi er ikke så stor). For dere som ville hente i Sandvika kan dere avtale henting der onsdag eller torsdag på dagtid. (og følg med på mailen, for sist så ble det jo en dag forsinket, jeg kan ikke garantere at det ikke skjer igjen)
Lik facebooksiden for å holdes oppdatert om andre eventuelle nyheter også J
 
http://www.facebook.com/Sesongbutikken