Årets julegavetips! Spekepølsene mine kan nå kjøpes!!!



Se super-spekepølsene mine!!! Er de ikke pene?
 
 
Jeg durer i gang med introduksjonstilbud:
 
1 ring spekepølse koster kr 120,-
 
Du får 3 stk spekepølser for kr 300,- (kr 60,- i avslag)
 
Du kan selvsagt kjøpe 1 eller 10, mengden er opp til deg :-)
 
Kjøper betaler porto og jeg forholder meg til postens portosatser. Jeg forsøker å pakke så smart som mulig for å få porto så lav som mulig.
 
Din bestilling kan du sende på mail til frajordtilbord@hotmail.com
 
Forskjellen på fjellmår og viltmår er kjøttet som brukes, de øvrige ingrediensene er de samme. I fjellmår er det kjøtt fra beitefôra fjellokse som er hovedingrediens og i viltmår er det elgkjøtt. Viltmår er mørkere i farge og noe kraftigere i smaken.
 
Ingrediensene er: Elg/fjellokse, kraft av elg, løk, rødvin, cognac, lønnesirup, mineralsalt uten antiklumpemiddel, krydder. Naturtarm av sau.
 
Holdbarhet til april 2014, bør fryses for langtidslagring.
 
Begge spekepølsene er rene, økologiske, fri for nitritt, e-stoffer og spekk fra gris! Kun det naturlige fettinnholdet i kjøttet. Dyrevelferden er også på topp hos bonden som har fjelloksedrift i Valdres. Endelig et rasende nydelig og eksklusivt produkt på markedet som jeg kan stå 100% inne for og det er utrolig stas!
 
Bruksområde: Vi spiser dem oftest som pålegg på skiva, nistemat på jobb, i skole og barnehage, tilbehør til julegrøten, koldtbord og som snacks til f.eks. gullrekka på fredagen.  Nydelige å ha med på hytta, som turmat og vidunderlige til et glass kaldt øl!
 
 

Selv om pølsene er rike på smak har alle mine barn likt disse fra de startet å spise. De er testet på tantebarna mine også og gikk ned på høykant, så da kan si at de er barnevennlige på smak!