Vil du kjøpe økologiske klementiner til jul? Her har du muligheten!

Clémentines bio corses - Alimea

Tina som er ildsjelen bak det nyopprettede gesjeften Sesongbutikken har bestilt en palle økologiske klementiner fra Korsika, nydelige og sødmefulle skal de være og langt bedre enn klementinene fra Spania man får kjøpt i butikken, ifølge fruktbonden fra Middelhavet.

Du kan bestille kasser eller dele kasser med noen, det er 18 kg i hver kasse og de koster kr 20,- per kg.

Du kan kontakte Tina via denne mailadresse tina@sesongbutikken.no om du er interessert :o)

Klementinene kan avhentes på gårdsbutikken hennes i Hole kommune, ca 45 min kjøring fra Oslo i retning Hønefoss eller etter avtale i Sandvika. Klementinene kommer i uke 47.

Jeg har bestilt en kasse og gleder meg som et barn. Økologiske appelsiner kommer noen uke senere, planlegger julebestilling av disse også.

PS! Den kløktige Tina er i startgropen og hjemmesiden er ikke oppe og går enda, det kommer veldig plutselig på plass skal dere se! Da vil jeg linke til butikken i sidefeltet på bloggen min :) Lykke til Tina, You Go Girl!