Vinnerne av giveawayen ble:




Storpremien gikk til den mest loyale og krampeengasjerte av dere alle: Min supersøster Silje! Jeg fikk en hysterisk sms med bilde av stemme nr. 4000, fantastisk! Men siden hun har smakt på hjertene kunne jeg gi det til en av dere og det samme gjelder linposen- for det er hun som syr den. Derfor blir det 5 ekstrapremier i stedet for 3. Er ikke det strålende?

Jeg skrev navnene deres på lappene og har nå sittet med lukkede øyne og trukket.


De tre ekstrapremiene går til.

1. Den første Liv inne i kommentarfeltet på giveawayen. Mulig du er den samme, men den første Liv er sikret her.

2. Åshild

3. Kristine (ikke gladerebarn-kristine)


Supersøsters lammehjerte går til:


Anne MS


Supersøsters linpose går til:


Spislykkemat


Dere kan sende meg en mail med fullt navn og adresse til gryhammer@hotmail.com, så sender jeg ut premiene i løpet av neste uke.


Men husk å stemme på meg i dag også, denne aller siste stemmedagen. Holdt yogakurs i går og hun ene sa hun var begynt å bli drittlei meg ;-) Skjønner det veeeeeeeldig godt! Bare hold ut i dag også, så lover jeg dere skal få lønn for strevet. Tusen takk for all støtte, jeg vet at mange av dere stemmer som gale og det er jeg så glad for. Her under er linken til mitt bidrag og der kan du stemme:

http://delta.jernia.no/konkurranse/post/238/gry-hammer