Vinner av forrige giveaway er trukket

Hallåis godt folk og takk for stemmeinnsatsen, jeg kom med i finalen! Eller nå driver de og finteller stemmer for å luke ut evt. juks, så da håper jeg at jeg kom inn i varmen på noenlunde hederlig vis.

Vinneren av min forrige giveaway fra juni som du kan lese mer om her, er trukket. Målet var å få schwung på fjessida til bloggen min og få antall likes til det nivå det var på da jeg blogget fra fleksi-bloggen min. Jeg mistet nok en del veggiser i sceneskiftet så det har tatt en stund å komme tilbake på det nivået jeg var på. Nuvel...

Det er tusen måter å trekke en vinner på. Jeg gjorde det på denne måten:

Jeg skrev navnet til hver deltaker like mange ganger som antall lodd hver enkelt hadde. Så kom min sønn med pekefingeren sin og fikk beskjed om å trykke på en bokstav han så på arket. Han er 4 år, kan ikke lese og er med det utgangspunkt fryktelig upartisk.


Vinneren av:

* Gavekort på kr 300,- hos Tidsporten.
* Linpose til surdeigsbrød, sydd av supersøster
* Gratis matkurs hos meg evt. veiledning over nett
* Vannkefirkorn og surdeigsstarter
* Hjemmemekka kraftsuppekrydder


eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer..............................


hold dere fast..................................:



Kristine som blogger fra gladerebarn-bloggen. Hurra og gratulerer !!!!!!!!


Send meg adr. din så sender jeg deg alt du har vunnet og så blir vi enige om kurs over mail (gryhammer@hotmail.com).