Vendela goes wicked!

Unnskyld meg, men se her da, hæ? Se meg der borte til høyre!!! Dette er det nærmeste man kommer plagiat! Jeg er overbevist om at fotografen leser www.frajordtilbord.no, og har høstet inspirasjon herfra bevisst eller ubevisst. Forskjellen er likevel ganske så stor- for jeg må ta av meg cola-bunnene mine som jeg bruker til daglig for å ta meg best mulig ut på bilder. Vendela kan ta på seg noen store svarte klosser, lukke øynene, til tross for at det er en optikk-reklame, og se 5 millioner ganger bedre ut. Verden er ikke rettferdig, gitt ;-)
 
Men når vi snakker om rettferdighet....  Jeg har gnikka meg ned til ca 35 plass men det stopper liksom opp der. Ikke glem å stemme på meg ved å trykke på linken nedenfor og gi meg tommelen opp :)
 
 
http://delta.jernia.no/konkurranse/post/238/gry-hammer
 
 
PS! Og dere som ikke er på fjesboka lurer nok på hvorfor jeg sier Vendela er wicked? Jo, vi er fire bloggdamer som har formødret oss og har en egen side på fjes som heter wicked mums, der vi deler og inspirerer hverandre og fjesverdenen. Derav sammenligningen :o)