Kjære lesere!

Jeg lover dere en ting! Jeg skal aldri mer melde meg på noen konkurranse der det kreves at dere må stemme dere fordervet for å få meg opp og frem. Fryktelig ubehagelig har det vært å gnåle sånn, men også veldig fint å se hvor mye støtte og ekte engasjement det har vært fra så mange av dere. Det varmer utrolig. Til og med en vegetarianer stemte på meg fordi hun forsto dette var viktig for meg. Den stemmen varmet ekstra...

Nå er lauget plukket ut. Jeg er taushetsbelagt og kan ikke si noe om hvem av oss som er med før det offentliggjøres etter at lauget er kommet tilbake fra Italia.

Jeg er tilbake til min egen blogg nå, har savnet den og skal pleie den med stor kjærlighet fremover.

Takk til dere gamle for solidaritet og godord og velkommen til alle dere nye som titter innom bloggen min  :)