GIVE AWAY!!!



Nå vil jeg få fart på stemmene mine inne på hjemmekokklaug-konkurransen. Jeg har kommet meg inn i varmen blant de 30 med flest stemmer og der har jeg fryktelig lyst til å bli værende frem til den 11.oktober. Så da durer jeg i vei med en giveaway. Målet er å få 4000 stemmer slik at jeg er sikret en plass videre til finalerunden. Om du blir med og aktivt får stemmetallet mitt oppover kan du vinne en superpakke fra meg. Faktisk kan flere av dere vinne fine premier :o)


Du må:
Stemme og stemme og atter stemme, hver tolvte time og fra alle de pc og smarttelefoner du har i nærheten. Du må også dele linken til konkurransen om du har fjesside, på egen blogg og på mail til venner om du ikke er på fjes. Bare spre ordet og fortell folk hvorfor de må stemme. Mas i vei for folk trenger en påminnelse.

Når du ser at stemmetallene mine nærmer seg 4000 må du sitte klar med kamera og ta bilde av at akkurat du sørget for stemme nr 4000, for å vinne den største premiepakken. Til dere andre som kan vinne: husk å legge igjen navnet ditt i kommentarfeltet på dette innlegget, slik at du blir med i trekningen når jeg har nådd 4000 stemmer. Og til du som har gitt meg stemme nr 4000, vil kanskje tenke at alle kan jo ta bilde av den siden? Ja, men da kan du f.eks legge lappen din eller et bilde av deg eller noe annet som linker deg til stemme nr 4000 på pc-en eller ved telefonen når du tar bilde så ser jeg at det er du og ingen andre som stikker av med superpremien ;-)


Du vinner :

Rolls roys- premien til stemmegiver nr. 4000:

*Gratis kurs hos meg neste år. Bare rute deg inn på det kurset du synes virker mest spennende og bli med. Tidspunkt for neste års kurs er ikke satt opp enda. Alternativet er en gratis konsultasjon på nett/telefon om du bor langt unna eller heller ønsker det. Det kan gjøres i høst.

* 25 % rabatt på en bestiling hos tidsporten www.tidsporten.no på alle lagervarer.

* En bit av min superpotente surdeigsstarter og en eksklusiv hjemmesydd linpose til dine surdeigsbrød.

* Et nydelig og perfekt røkt og speka lammehjerte, laget med kjærlighet og erbødighet, hjemme hos meg.

* En ladning av mine nydelige bringebærsnope-remser, som du ser på bildet ovenfor.


Ekstrapremier til 3 andre vinnere:

* 1 fint røkt og speka lammehjerte.

* En ladning bringebærremser.


Her under finner du direktelinken til mitt bidrag i konkurransen. Du trykker på linken for å komme inn på bidraget mitt og trykker tommelen opp og ser at din stemme er kommet med. Denne linken kan du også enkelt klippe ut og lime inn på din fjesside eller sende på mail til venner og kjente.
Du kan også stemme ved å gå inn på bildet av Hellstrøm som ligger i høyremargen på bloggen min og gi meg tommelen opp inne på mitt bidrag. Er du riktig flink kan du alene gi meg 4 stemmer i døgnet og det blir det stemmer av.


http://delta.jernia.no/konkurranse/post/238/gry-hammer


Nå må vi få ballen til å rulle her og få den ekte og fine tradisjonsmaten ut til det norske folk. Jeg har store ambisjoner om å komme meg inn på hjemmekokklauget, men trenger din hjelp! Er du meg og og heier meg frem?


God helg ønskes alle dere fine leserne mine!

Etiketter: ,