Mange nye yogakurs med oppstart kommende tirsdag


En bitteliten avsporing her for dere mat-leserne mine.  Men siden mange i mitt nærmiljø leser bloggen min, så tipser jeg om alle mine nye yogakurs i høst.


* Yoga for barn som går fra 2 til og med 4 klasse, starter tirsdag 28. august. Tid kl 16.30-17.15. Kurset vil gå over 8 ganger og koster kr 600,-

* Yoga for gravide. kl 17.30-18.30, oppstart tirsdag 28. august. Kurset vil gå over 8 ganger og koster kr 1000,-

* Yoga for vonde rygger starter tirsdag 28. august kl 18.45-19.45. Kurset vil gå over 8 ganger og koster kr 1000,-

* Yoga for nybegynnere og de med noe erfaring starter tirsdag 28. august kl 20.00-21.15. Kurset vil gå over 8 ganger og koster kr 1000,-


Alle kursene holdes på Vik skole, i Hole kommune (45 min fra Oslo og 10 min fra Hønefoss).


Se på hjemmesidene mine www.yogaliv.no for mer informasjon om hvert kurs og påmelding.


PS! Om et par dager kommer oppskrift på super-svigermors- allround-deig, som man kan lage pizzabunn, pølsebrød, loff, rundstykker og forvandle med enkelhet til søt bolledeig. Og jada; bløtlagt, lette å fordøye og en sann fryd for ganen :o)