Husk konkurransen min folkens. 300 likes og premien kan deles ut!!


Husker dere da jeg fortalte at jeg ikke lenger var en fleksitarianer her?

Da navnet  Fra jord til bord ble lansert drog jeg i gang en konkurranse med flotte premier her.


Til tross for feriemodus er jeg imponert over hvor mange som daglig finner veien innom bloggen min, det varmer å se og gjør det å blogge til en meningsfylt greie for meg. For jeg blogger jo ikke om den nye trusa jeg fikk, eller de nye skoa (har forresten ikke kjøpt meg hverken nye sko eller truser på så lenge jeg kan huske ;-) men om noe utrolig viktig. Du blir hva du spiser er et ordtak som er helt riktig. Mye påvirker helsa, ikke minst hvordan vi tenker vil påvirke livskvaliteten både fysisk og psykisk. Men skal man plukke ut en faktor i livet som kan flytte fjell så er det hva man putter i munnen. Man bør forsøke å ha et mer fornuftsstyrt forhold til maten, tenke på den som bensin og ikke legge så alt for mange følelser i det. Da blir det lettere å kjenne etter hva kroppen vil ha også. Jaja, bla...bla..

Uansett, målet mitt med å blogge er å få flest mulig til å bli interessert i hva som skal til for å kunne spise seg til strålende helse, jeg vil opplyse og gjøre forbrukerne mer bevisste og få bukt med den mentale latskapen som har bredd seg som et tykt teppe over så mange. Jeg ønsker å få dere til å ta ansvar for egen helse og ikke tro at legestanden kan redde deg og dine med å symptombehandle ved hjelp av tabletter, salver, sprøyter og dråper. Ditt liv er ditt ansvar og din jobb, skyld ikke på tidsklemma og annet tøys for at du velger å dytte helseskadelig mat i kroppen på deg og barna- om du har slike små! For jeg brenner aller mest for hva for hva barna våre bør spise, for de er prisgitt det foreldrene velger å gi dem. Sett meg opp på en krakk på Speakers` Corner så kan jeg snakke om dette til krampa tar meg!

Det som også gjør at jeg standhaftig blogger videre vekk er alle tilbakemeldingene jeg har fått fra lesere og kursdeltakere som har fått bedret helsen betraktelig, fått mer energi og er gladere, slanket seg, fått god mage, barn som ikke lenger er plaget med magevonde og ørebetennelse, som får økt muskelmasse og er blitt mer robuste. Mange av dere jobber knallhardt og er superdedikerte til å gjøre vesentlige endringer i kostholdet, alle Ingerliser, Heidier og Guroer- dere er strålende, sterke og flotte damer. Kjør på, intet å tape- kun å vinne! Når jeg vet at det jeg gjør kan inspirere andre til å hjelpe seg selv, da er det faktisk mening i det jeg styrer med.

Til tross for gode besøkstall på bloggen så har den fjessida mi forsvunnet litt og jeg vet at fjes er viktig for at folk skal finne meg og budskapet mitt. For budskapet mitt er viktig, stemmen min behøves i denne kaotiske jungelen av kostholdstrender der vi som forbrukere biter på uansett hvor dumme og ulogiske de fremstår (trendene altså). Flest mulig bør vite om hvordan de skal behandle maten for at den ikke er skadelig, vite hva som er supermat og hva som er ekte super mat, vite at agave er farlig og at spirulina bør spises for seg selv og ikke puttes opp i alt som kan spises og drikkes....

På fjes legger jeg ut alle innlegg jeg poster på bloggen, men også andre godsaker, linker til artikler og annet jeg finner lesverdig og ønsker å dele med dere. Det har gått litt trått på fjes siden navneskiftet mitt og antall likes gjenspeiler absolutt ikke alle de som finner veien til bloggen min- som ofte daglig bikker tusentallet. Så da håper jeg vi får schwung på sakene igjen og får minst 300 likes på fjessida mi her i løpet av superkort tid, slik at premiene kan deles ut, for de hopper og spretter og venter på en eier :)

Her er reglene:
1 lodd for å følge siden min på bloglovin eller trykk følger
1 lodd for å like siden min på facebook her
1 lodd for å linke til siden min på egen blogg eller facebook
1 lodd for kommentar i dette innlegget eller her.


Tilsammen kan du få 4 lodd for å være med i trekningen av disse fine premiene:


* Gavekort på kr 300,- fra favorittnettbutikken min Tidsporten.

* En superfin linpose til dine surdeigsbrød/vanlige brød som min kjære søster har sydd (for de liker seg aller best i linposer).

* En pose hjemmetørket organisk kraftsuppekrydder av beste sort, nemlig Løpstikke- elsker smaken den setter på supper og gryter.

* Gratis matkurs hos meg/eller 1 time gratis veiledning over nett + vannkefirkorn og surdeigsstarter.