Vannkefir-liste!! Jeg må ha oppdatering på hvem av dere som fortsatt vil ha, damer :)

Jeg mangler noen fulle navn og adresser på vannkefirlista min nå og så må jeg få vite om dere fremdeles vil ha og om dere vil ha vannkefir, surdeigsstarter eller begge deler.   Nå har jeg samlet opp en del og kan sende ut i morgen.
 
Noen av dere har kanskje fått fra mine medsøstre/wicked mums? Noen er kanskje på ferie? Bekreft at dere er interessert enda, hva dere ønsker, gjerne gi meg adressen selv om du har gjort det før- og så blir det snart vannkefir på flere av dere som nå gjenstår på lista :). Dere som står nederst kan kanskje gi en tilbakemelding på når dere er borte på ferie i sommer, slik at jeg ikke sender en bombe i postkassen deres, som blir liggende og gjære ;-). Her er listen med navnene deres som jeg har amputert for å beskytte dere mot offentligheten ;-) Håper du gjenkjenner deg selv og kan sende meg en fullt oppdatert mail på adresse og navn til  gryhammer@hotmail.com

Stine Strand....
 
Marita Vimseberta
 
Lisa Rei....-
 
Elisabeth Storh.....

Mari Vi...

Thuy Dal....

Hege Rei.....

Trude ?

My- fra Asker

Linn Tange...

Rebecca Dani....

Anja Ri....

Britt Sol.....

Helene Mar..... B......

Ingunn Nes........