Navnekonkurransen.... hvordan går det med den?



Jeg har faktisk bestemt meg for nytt navn, men det ble ikke et av de mange og flotte forslagene dere vakre lesere kom med. Det var min kjære kusine og samarbeidspartner som så lyset en kveld og fant det mest treffende navnet. Jeg er veldig glad over den overveldende responsen jeg fikk og alle navneforslagene forteller også mye om hvordan dere tolker mitt budskap, hvilket jeg likte og ble varm i hjertet av å lese :o)

Ettersom det nye navnet mitt ikke kom fra dere, vil jeg gi trøstepremie til det navnet jeg syntes var det mest kreative.

Vinneren av trøstepremien er Emilie med forslaget:

"Fleksivillianer"- et fantastisk tulleord som jeg gjerne skulle brukt bare fordi det er morsomt, men jeg er ikke alltid bare morsom og da blir det litt misvisende. Takk for fantastisk ord, Emilie! Du har vunnet boken Raw Cake fra motor forlag og kan sende meg en mail med din adresse så sender forlaget boken til deg:o)

***Og så må jeg bare få løfte frem det aller mest fantastiske forslaget:

"Den rene kjøkkenbenk" -er utvilsomt det aller morsomste og mest misvisende. Hahahahahahahahahahah, du har aldri vært på mitt kjøkken og sett min kjøkkenbenk. Om så, så hadde dette navnet vært det aller siste du hadde kommet på. Men jeg skjønner hva du tenker, takk for at du har gitt meg en god latter hver gang jeg har kommet på forslaget <3.


Det var mange gode forslag. Jeg likte veldig godt www.levendemat.no Men dagen etter da jeg skulle kjøpe domenenavnet, så var det plutselig.......tatt. Jeg skal jammen følge med på hvem det er av mine lesere som nappet navnet og har tenkt å lage hjemmeside på det domenet i fremtiden. Litt sur for det, altså, bare så du vet det, men nå har jeg funnet et bedre navn enn ditt åkke som- ædda bædda!!!

Uansett, lansering av nytt navn kommer om en liten uke, så følg med ;-). Jeg sparer på mange av premiene og lager en ny fin giveaway i forbindelse med nytt navn, så da får dere muligheter til å vinne igjen, hurra!!!

Etiketter: ,