Fra jord til bord! Alle gode ting er tre, nå har jeg landet og her vil jeg bli :o) Lansering og stor Give Away

Velkommen til min nye verden som du finner her. Altså ikke mer fleksitarianerliv, men i fremtiden: Fra jord til bord!

Jeg ble glad i det nye "navnet" med en gang min kusine Audrey foreslo det. Ikke er jeg låst til en type mat lenger og her kan jeg vokse og gro med min mat og mine tanker om nærhet til maten og ikke minst kjærlighet til maten jeg lager og spiser- og deler med dere. Du kan lese mer om hvorfor jeg måtte finne et nytt navn på det jeg ønsker å formidle  her.

Min søster har laget den enkle og fine headeren og Audrey hjelper meg som vanlig med det datateknologiske, fordi jeg er en katastrofe på det området. Tusen takk til dere begge :o)

Ny face-side har jeg også fått som jeg håper dere går inn og liker på, slik at jeg får dere med videre. Den finner du her.

For å få litt blest om den nye siden og at informasjonen om sceneskiftet når ut til flest mulig håper jeg at dere legger igjen en kommentar her og deler dette/link til siden og et par setninger om at jeg har byttet navn; på fjes (om du er der), på bloggen din (om du har det) og bruker jungeltelegrafen. Jeg har etterhvert fått mange lesere som jeg håper finner meg igjen etter å byttet hjemmeside. Du vil fremdeles kunne lese det jeg skriver via fleksitarianerliv-blogspotadressen- ikke så veldig lenge men en liten stund til- får ikke tid til å endre alt akkurat nå men det er på plass om ca 14 dager, men fleksibloggen peker altså nå til det nye domenenavnet mitt Fra jord til bord.no/com. 

Så for å motivere mine kjære lesere til å hjelpe meg med et lite løft så deler jeg ut premiene jeg annonserte i forbindelse med navnekonkurransen, foruten boken Raw Cake som Emilie vant for det mest kreative navneforeslaget Fleksivillianer. For ingen av dere fant mitt nye navn, men nå har dere altså muligheten til å vinne nesten hele røkla på nytt, bare fordi dere hjelper meg og deler. Med det samme jeg har fått over 300 likes igjen på fjes så plukker jeg ut den heldige vinneren.

1 lodd for å følge siden min på bloglovin eller trykk følger
1 lodd for å like siden min på facebook her
1 lodd for å linke til siden min på egen blogg eller facebook
1 lodd for kommentar i dette innlegget


Tilsammen kan du få 4 lodd for å være med i trekningen av denne fine give awayen.

* Gavekort på kr 300,- fra favorittnettbutikken min Tidsporten.

* En superfin linpose til dine surdeigsbrød som min kjære søster har sydd (for de liker seg aller best i linposer).

* En pose hjemmetørket organisk kraftsuppekrydder av beste sort, nemlig Løpstikke- elsker smaken den setter på supper og gryter.

* Gratis matkurs hos meg/eller 1 time gratis veiledning over nett + vannkefirkorn og surdeigsstarter.



Velkommen til min nye innpakning og jeg håper du vil følge meg videre :o)

Etiketter: ,