Nye datoer for matkurs hjemme hos meg er satt opp :o)

Hallåis. Akkurat ferdig med makurs hjemme hos meg. 10 forventningsfulle damer kom fra både fjern og nær og 10 stappmette damer fulle av informasjon og nye inntrykk rullet hjem 3 timer etter. Dette er bare rasende morsomt og jeg har i inspirasjonens ånd satt opp to nye kurs 9. og 10. juni. Ta en titt og se om du har lyst til å bli med :o)

Neste kurs hjemme på mitt kjøkken blir lørdag 9. juni kl 12-15.
Du lærer helheten i et kosthold som baserer seg på tradisjonell behandling av mat, i tillegg til gjennomgang av supermat og virkelig super mat! Et litt mer "personlig" og helhetlig kurs som tar for seg mitt kosthold og prinsippene som legges til grunn for det. Det handler mye om riktig behandling av mat og hvordan få mest mulig ut av en råvare. Det er mye økonomi i å vite hvordan man skal behandle maten riktig og planlegge godt slik at ikke de nye matvanene sklir ut like fort som dem kom inn i livet. Her får du mange oppskrifter på brødmat, pålegg, sunn drikke, godteri og andre tips. Pris kr 750,-.


Kurs hjemme hos meg i melkesyregjæret/fermentert mat søndag 10. juni kl 12-14
Lær deg å lage levende, fermentert og enzymrik mat og mye fakta om hvorfor det er viktig for helsa. Du lærer å lage surdeigsbrød, vannkefir og sauerkraut. I tillegg får du med deg en baby av verdens beste surdeigsstarter og vannkefirkorn slik at du kan ha med deg dine nye vaner rett hjem og gjøre de til en del av din hverdag. Ta med deg et syltetøyglass, så deler vi sauerkrauten til å ta med hjem. Send en mail om du er interessert. Pris kr 600,-

*Det er også populært med barselsgrupper, vinklubber o.l som bestiller meg for å holde kurs hjemme hos. Minimum 8 deltakere for å holde slike kurs. Pris kr 750 per pers,- Gratis for den som arrangerer kurset hjemme hos seg eller finner egnet lokale.

Send en mail til gryhammer@hotmail.com om du vil melde deg på.

Etiketter: