Ledige plasser på yoga- og matkurs til helgen i Tromsø. Og noen ledige plasser på matkurs her på mitt kjøkken lørdag 12. mai :o)

Å holde matkurs er utrolig morsomt og givende. Jeg har reist både hit og dit de siste åra for å holde yogakurs- og matkurs, alltid like gøy. I Tromsø kommende helg blir det yoga hele lørdagen og mat hele søndagen. Næring for kropp, sjel og sinn!!! Du kan melde deg på her. Det fine St-Elisabeth hotell og helsehus danner rammene for helgen.

Helgen etter, altså lørdag 12. mai fra kl. 12-15 blir det matkurs på mitt vidunderlige kjøkken fra kl 12-15. Gleder meg allerede :) Noen ledige plasser enda, så førstemann til mølla... Send mail til gryhammer@hotmail.com. Vik ligger 45-50 min unna Oslo med bil. Busser går også ofte, så det er allerede kursdeltakere som skal busse hit.

På matkursene mine lærer du å lage sunne surdeigsbrød og knekkebrød, hvordan behandle maten for å få mest mulig næring ut av den, sunne snacks- og søtsaker + smoothies med og uten supermat. I tillegg får du tips til hvordan lage gode rutiner og få mest mulig igjen for pengene. Jeg er ikke millionær og har derfor måtte lære meg å tenke smart og planlegge for å få mest mulig igjen for pengene. Regner med det samme gjelder for mange av dere også ;-). Jeg snakker også en del om hvilke tilskudd jeg mener er bra og hva som er humbug, hva jeg mener er ekte supermat og hva som er tøys og fanteri. Det er en stor og uoversiktlig jungel av steindyre og trendstyrte produkter og det kan være fint å lære seg å "skille klinten fra hveten". Du finner mer informasjon om mine kurs i menylinjen oppe på bloggen min.

På bildene under kurser jeg små og store i surdeigsbakst!




Etiketter: ,