Visste dere at jeg holder kurs? Kommer til Tromsø i mai!

Her kan du lese mer om helgens kurs som jeg holdt hos en av mine faste lesere Inger. Da hun så at jeg skulle holde helgekurs i Tromsø på St.Elisabethsenteret i begynnelsen av mai, så tenkte hun at da kunne jeg vel komme til henne også. Hun samlet sammen 8 strålende damer og jeg dyttet bilen min full av mat og alle maskinene mine og kjørte til Bekkestua en lørdag ettermiddag. Veldig morsomt og inspirerende for oss alle tror jeg. Til høsten skal jeg komme tilbake en lørdagskveld og vil skal lage sunn snacks og sjokolade påfulgt av litt levende lys og vin :)

























Og til dere lesere oppe i nord. Jeg skal holde helgekurs i yoga og mat helgen 5. og 6. mai på St. Elisabehsenteret i Tromsø, en nydelig liten oase av et hotell, helsehus og konferansesenter. Her kan du lese mer om kurset og her kan du melde deg på :)

Etiketter: