Og vinnerne er.......

Hei og god søndag alle sammen. Nå er dagen kommet for å trekke de to heldige vinnerne av min giveaway. Dere kunne vinne disse fine premiene:




Først og fremst må jeg bare få si at jeg setter utrolig stor pris på alle de fine og personlige tilbakemeldingene fra dere. Det inspirerer meg til videre blogging!!! Mange av dere har også veldig inspirerende blogger som jeg har fulgt lenge og nye blogger jeg har blitt oppmerksom på i løpet av denne konkurransen. Takk for den rekordhøye deltagelsen og alle LIKER på fjesboka. Men nå TIL SAKEN. Jeg brukte random.org og kom frem til disse to tallene: 36 & 105.

Bak disse to tallene skjuler det seg to damer. Den første heter Ingrid Saglia og vinner sjokoladepakken fra min favorittsjokoladebutikk Økosjokolade. Vinner nummer 2 var den 105 personen som meldte seg på, nemlig Anja. Bare Anja, med bare 1 lite lodd! Du vinner boken RawCake. Håper dere sender meg en mail med mer kontaktinformasjon i løpet av kort tid, så sender Økosjokolade og Motor Forlag premiene til dere snarlig. GRATULERER DAMER :o)

Etiketter: