Matkurs lørdag 18. februar


Til dere som lyster og har anledning så holder jeg kurs i helsebringende mat neste lørdag.

Stikkord er:


* Hvordan behandle maten riktig for å nyttiggjøre seg best mulig av næringen
* Supermat
* Rå, levende og enzymrik mat
* Valg av fett og temperaturer ved varmebehandling.
* Glutenfritt og sukkerfritt
* Innføring i baking av surdeigsbrød

Vil lager mye god mat og det blir mange smaksopplevelser underveis. I tillegg får du med en baby av min superpotente surdeigsstarter, så du kan dra hjem og bake dine egne glutenfrie surdeigsbrød. Om du ønsker får du også med deg kefirkorn hjem til dyrking av billig, probiotiske og velsmakende vannkefir.

Her kan du se bilder fra tidligere kurs jeg har holdt og her kan du lese omtaler fra forskjellige deltakere. Jeg har holdt rene kurs i supermat og raw food. Dette kurset blir mer personlig og helhetlig, ved at det viser helheten i mitt kosthold og hva det vil si å være en fleksitarianer.

Sted: Vik, Hole kommune, ca 50 min buss eller bil fra Oslo i retning Hønefoss
Tid kl 12-15
Pris kr 500,-
Påmelding til gryhammer@hotmail.com.

For å beskytte personopplysninger fra dere så ønsker jeg at du sender mail om du vil delta og ikke legge ut kontaktinformasjonen din her på bloggen.

Etiketter: