Her starter den nye uken med en stor fin GIVEAWAY


Grunnen til at jeg drar i gang denne giveawayen er at jeg mistet mange følgere da jeg startet ny blogg her på fleksitarianerliv, spesielt på fjesboka. Ikke bare vil jeg ha tilbake de gamle jeg mistet, men vil ha mange nye følgere også! Det er jo noe idealisme bak denne bloggingen min og målet er å nå ut til flest mulig med mitt budskap om hva jeg mener er super mat for både store og små- kanskje i særdeleshet våre små hvis helse er i stor grad prisgitt det vi velger å servere dem. Det ligger MYE god samfunnsøkonomi i å spise skikkelig mat! Nok fleksitarianerprat og over til morroa.

Ved å bli med kan du risikere å vinne en stor flott luksuriøs sjokoladepakke, kokosblomstsukker og silikonform fra økosjokolade. I den har du alt du trenger til å lage sunn, god sjokolade. Enkelt er det også! (Samlet verdi: kr 227,-). Økosjokolade er som jeg har sagt før en vidunderlig nettbutikk med flotte sjokoladeprodukter og verdens beste konfekt-sjokoladeformer i silikon.

Du kan også risikere å vinne den nydelige kokeboken Rawcake som jeg ga bort før jul også. Jeg har bare fått kjempefine tilbakemeldinger på denne, flotte oppskrifter og nydelige smaker fra perm til perm. MotorForlag gir ut Rawcake (verdi kr 249,-)- et nytt og spennende lite norsk forlag som kommer ut med fine bøker. I mai kommer Yogamat ut på forlaget- den gleder jeg meg til :o)
Dette må du gjøre for å være med:

1 lodd =  Legge igjen en kommentar i dette innlegget (skriv også hvor mange lodd du tar)
1 lodd =  Like Fleksitarianerliv på Facebook
1 lodd =  Bli fast følger av Fleksitarianerliv (allerede følger, 1 lodd da også)
1 lodd =  Linke til denne giveawayen på egen blogg eller facebook. Bruk da premie-bildet

Du kan altså få fire lodd tilsammen.  Søndag 19.februar trekkes to heldige vinnere, hvis ikke en av dere har superflaks og vinner begge de fine premiene da :o)

Etiketter: