Dette må være selve definisjonen på latskap! Ha Ha Ha

Jeg beundrer den sjelen som er så komplisert at den klarte å tenke ut noe så sært, av noe så enkelt som å smelle sammen en omelett ;-) Er vi forbrukere virkelig så evneveike eller opptatt med så mye annet at vi trenger hjelp til å knuse noen egg?
Jeg ble stående helt vantro og se på disse kartongene i butikken, da jeg oppdaget den revolusjonerende nyheten.Jeg ser jo at dette er en halvt år gammel nyhet, så jeg er sikkert litt treig her, men er det mulig? Er det noen av mine blogglesere som vet om mange kjøper dette? 

Sjekk her reklamen på Priors Omelett, copy-paste fra Nortura sine presse/nyhetssider
Norgesnyhet:

Lett omelett!

(Oslo, 11.04.11) For første gang i Norge kan du nå kjøpe ferdig pisket omelett. Nå trenger du ikke lenger å knuse egg for å lage omelett.
Prior OmeletteggMange vil nok tenke at de klarer å knuse og piske eggene sine selv og at Prior Omelett Egg er et overflødig produkt.
- Vi tror likevel det er et marked for et slikt enkelt og lettvint produkt. Forbrukerundersøkelser viser at vi bruker mindre og mindre tid på matlaging og at folk ønsker seg mer lettvinte løsninger. I tillegg er dette en type hurtigmat som også er naturlig sunn. Mange humret nok godt da vi fikk ferdigskivet ost i butikkene, men dette er jo etter hvert blitt en bestselger, sier Eli Strand informasjonssjef i Nortura, morselskapet til Prior.
Omelettmiksen som nå er i butikkhyllene i stort sett alle dagligvarebutikker, inneholder åtte solegg i en pappkartong.
- Her har vi brukt de beste råvarene våre som gir en ekstra gul og delikat farge. Og den enkle kartongen gjør dette til en rett som er lett å putte i sekken når man skal på hyttetur nå til påsken, sier Eli Strand.

Etiketter: